mollinslykke.blogg.se

Nybörjarblogg om det som står mig nära, måleri, inredning, hantverk eller snarare diy i olika former! Hoppas att jag kan inspirera någon i den ädla konsten att tro att själv är bäste dräng :)))

Drömmar om sommaren

Publicerad 2014-12-20 15:30:14 i Jul 2014, Sommarhus,

Så här några dagar innan jul surfar jag runt på sommarhus+ blogg + renovering och märker att det bara finns ett fåtal bloggar i ämnet , förstår ju att det måste finnas långt många fler som har sommarhus som de fixar till, men som inte samtidigt har en blogg ... Det är synd tycker jag... Jag vet inte varför det är så spännande att surfa och upptäcka nya ställen, kanske just därför... Det är som att öppna ett paket på julafton... Man vet inte vad man kommer att få se. 

Älskar den här bilden! Farbrorn som äger de stora träskorna finns inte hos oss mer, men på något sätt finna han kvar, han och hans fru har trampat många mil i dessa träskor och njutit av varandras sällskap, och där stod de, bredvid varandra, som alltid ❤️

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela