mollinslykke.blogg.se

Nybörjarblogg om det som står mig nära, måleri, inredning, hantverk eller snarare diy i olika former! Hoppas att jag kan inspirera någon i den ädla konsten att tro att själv är bäste dräng :)))

Månadens fynd

Publicerad 2014-12-20 21:11:43 i Fynd,

Inte kitchenaid men nästan...

Hittade jag på Ica maxi. Electrolux har designat en ny variant på den annars så robusta Ankarsrum ... En assistent som säkerligen är gjord för att locka en liknande kund som sneglar på kitchen aid. För det lagom höga priset av 2500kr slog jag till...


Två bunkar, stänklock och tre olika blandare hoppas jag ska räcka . Beställde också rivtillbehör på elgiganten för 500kr... Så nu ska jag bara få inspiration till att baka 😂. Snygg är den i alla fall!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela